# 1000 Kommentes Játék

2016. augusztus 20.

Sziasztok! :)



Ezúttal nem résszel érkeztem (az majd hétfőn), hanem az a csodálatos dolog történt, hogy összesítve átléptük az 1000 kommentet a blogon, és ennek örömére hoztam egy kis játékot :) Jó, egyébként tudom, hogy ezeknek a hozzászólásoknak a fele én voltam, szóval a helyes kiírás az 500 kommentes játék lenne, de nem baj :D
Szóval készítettem nektek egy kérdőívet, tele kérdésekkel. Mindhárom sztoriból egyaránt válogattam, nyilván a Spring Notes-ból a legkevesebbet, hiszen fele annyi résznél tart, mint a másik kettő. A pontozásnál elsősorban a hibátlan kérdések száma dönt, döntetlen esetén pedig az időt nézem :)
Jutalmak:
1. Helyezett - Kiválaszthatja, hogy melyik srác szemszögén keresztül írjak egy extra részt :)
2. Helyezett - Írhat nekem egy mondatot, esetleg egy szituációt, amit bele írok a Spring Notes folytatásába (Egy "Szeretlek Roxie"-nál többet várok :D)
3. Helyezett - Válaszolok egy (bármilyen) kérdésre a Spring Notes folytatásával kapcsolatban
Sok sikert! :)

U.I: A játék szerda (08.24) délután négy óráig, vagy három hibátlan válasz beérkezéséig tart <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése