Díj #3

2015. július 10.

Sziasztok!

(Tudom, hogy nem sorban kerülnek ki a díjak, de a Dorothy Blog Awards kicsit hosszabb időt igényel, ezért azokkal csak lassan haladok, főleg, hogy már fogalmam sincs arról, hogy mégis merre küldjem tovább)

Nagyon szépen köszönöm a díjat Zsófia Laramicsnak, a My life is intricate című blog írójának! :)

Szabályok:
1.       Tedd ki a képet!
2.      Írd le, hogy kitől kaptad a díjat!
3.      Írj magadról 10 dolgot!
4.      Válaszolj 10 kérdésre!
5.      Tegyél fel 10 kérdést!

Írj magadról 10 dolgot:
1.       Nyáron töltöttem be a 17-et, jövőre fogom elkezdeni az utolsó évemet a Batthyány Kázmér Gimnáziumban, Szigetszentmiklóson.
2.      A 2014-es világbajnokság óta hatalmas Neymar rajongó vagyok, ezért mind az FC Barcelona, mind a brazil válogatott összes meccsét megnézem.
3.      Van egy nővérem és egy öcsém.
4.      Apukámék most fognak kiköltözni Olaszországba apa munkája miatt.
5.      Nagyon cinikus embernek tartom magam, ami szerintem a történetben is megmutatkozik.
6.      Én az első 10 oldal alapján el szoktam megítélni egy könyvet. Ha tetszik, akkor két nap alatt végigolvasom, ha nem, akkor feltehetőleg soha.
7.      Életem legrosszabb olvasmánya a Taking Chances – Kétesélyes szerelem volt. Nem szoktam könyveket félbehagyni, de ezt háromszáz oldal után a földhöz vágtam, és napokig szentségeltem még utána, annyira hihetetlenül szar volt.
8.      Mikor írok mindig hallgatok zenét és általában a rock balladák szoktak leginkább megihletni.
9.      A kedvenc sorozataim a The 100 és a The Originals. Egyszerűen  imádom Bellamy-t és Klaust. Na meg Kolt… igazából úgy mindenkit, akinek cuki mosolya van és lekezelő stílusa.
10.   Idén megyek a Strandfesztiválra, bár gőzöm sincs arról, hogy milyen zene van ott. Egyszerűen csak érdekel a fesztivál hangulat.
Válaszolj 10 kérdésre:
1.       Miért kezdtél el blogolni?
Mert szerettem volna véleményt kapni a munkáimról, erre pedig a blogolás volt a legjobb lehetőség.
2.      Körülbelül hány blogot olvasol?
Minden blogba beleolvasok, ami szembe jön, de nagyon kevésnek vagyok rendszeres olvasója. általában elveszítem a linkeket. Ha mondanom kell egy számot, akkor maximum öt, de szerintem kevesebb.
3.      Hogyan szoktál kikapcsolni?
Olvasok, zenét hallgatok, vagy FIFA-zom, illetve természetesen írok.
4.      Tél vagy nyár?
Nyár, mert akkor van a szülinapom, nincs iskola és sokat lehet úszni.
5.      Milyen filmeket szeretsz? 
Romantikus vígjátékok, kicsit elgondolkodtatók, esetenként pedig horror.
6.      Hány éves vagy?
17.
7.      Szoktál sportolni?
Nem nevezném magam aktív sportembernek. Néha szoktam úszni, a suliban pedig röplabdázom, illetve nyaranta gyakran biciklizem hosszabb távokat.
8.      Szereted a sült krumplit? :3
Imádom a sült krumplit. :)
9.      Kutya vagy macska?
Csak is kutya. Van is egy óriás schnauzerem apáéknál.
10.   Édesszájú vagy?
Nem igazán. Mondjuk a Nutellát imádom, de egy cukrászdában inkább sós sütiket választok, mintsem édeset, ugyanis alapvetően nem szeretem a piskótát.
Tegyél fel 10 kérdést:
1.       Hány blogot írsz egyszerre?
2.      Ha három dolgot vihetnél egy lakatlan szigetre, mik lennének azok? {Tegyük fel, hogy a családod is ott van, szóval őket ne mondd:)}
3.      Szereted a focit?
4.      Ha utazhatnál az időben, előre vagy hátra mennél?
5.      Van olyan barátnőd, akivel a blogolás útján ismerkedtél meg?
6.      Fagyi vagy jégkrém?
7.      Kávé vagy tea?
8.      Ha egy nap erejéig beleláthatnál valakinek a fejébe, kiébe szeretnél belepillantani?
9.      Mi a kedvenc filmed?
10.   Melyik könyvkarakter szerepébe bújnál bele szívesen?
Kinek küldöm:
Netty L.Nelson - Gondterhes


1 megjegyzés: