Díj #2

2015. június 26.
Sziasztok! :)
Újabb díjat kaptam, amiért nagyon hálás vagyok a Can't Walk Away című blog írójának, Lura-nak! :)
A következő rész a hétvégén megérkezik, eredetileg szombatra terveztem, de könnyen lehet, hogy aznap nem leszek gépközelben, így vasárnapra tolódik... Már csak a helyesírási munkálatok vannak hátra ;)


A szabályok a következőek:
1.       Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
2.      Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
3.      Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
4.      Írj 12 dolgot a saját blogodról.
5.      Válaszolj a 12 kérdésre.
6.      Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban.
7.      Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.
8.      Cseréljetek linket.
9.      Küldd tovább 12 embernek a díjat.

Írj 12 dolgot az illető blogjáról:

1. A blog 5SOS fanfiction
2. Az egyik főszereplőt Blairnek hívják, akinek a hivatása a modellkedés
3. A másikat Luke Hemmings-nek, akit azt hiszem, nem kell bemutatni
4. A történetben Luke a tipikus, nemtörődöm, bunkó rosszfiút alakítja
5. A két főhős útja egy szerződés végett találkozik össze, aminek a lényege, hogy tisztára mossa az 5SOS tagjának hírnevét
6. A történet nem az első látásra egymásba esnek sztori, amiért tőlem jár a plusz pont
7. A blog két szemszögből íródik
8. A történet nagy hangsúlyt fektettt a híresség árnyoldalának bemutatására is
9. Luke mellett képben van egy másik srác is, Aaron
10. A sztori szerintem remekül bemutatja a fanatikus lányok reakcióit, mikor a kiszemelt sztárjuknak váratlanul barátnője lesz
11. Az 5SOS-es fiúk nem kapnak akkora szerepet, de ettől függetlenül nagyon szórakoztatóak
12. Szerintem egy könnyed olvasmánynak tökéletes

Írj 12 dolgot a saját blogodról:

1. A történet egy könnyed, humoros, nyári sztorit mesél el.
2. Bár a két főszereplő erőszeretettel megy egymás idegeire, már az első bejegyzésektől kezdve érezhető, hogy működik közöttük az a bizonyos kémia.
3. Ashton és David is előszeretettel él a cinizmussal.
4. Ashton nyarát a lány blogján keresztül ismerhetjük meg.
5. A történetben egyelőre 17-szer szerepel az Ashton szó, míg a Szöszi 53-szor.
6. Halimet egy létező személyről mintáztam.
7. Bár igyekszem odafigyelni a részek hosszára, újabban kezd elszaladni velem a ló, ugyanis a legtöbb ki nem rakott bejegyzés már 10 oldal környékén jár (4500 karakter).
8. A bejegyzésekhez tartozó képek keresésével képes vagyok órákig szöszmötölni.
9. Elképesztően szeretek írás közben Ashton bőrébe bújni. Ő képviseli azt a stílust, amit én gyakran magamba folytok, ezért élvezet kiírni magamból.
10. David karakterétől kicsit féltem, de a visszajelzések alapján végül elég hitelesen sikerült leírni a beképzelt, beszólogatós seggfej személyiségét.
11. Fogalmam sincs a sztori végét illetően. Legalább négy alternatívám van rá…
12. A blognak egy elképesztően kedves olvasó közönsége van, akiknek nem tudok elég hálás lenni a visszajelzésekért. :)

Válaszolj a 12 kérdésre:

1. Tetszik a blog alap története?
Igen, tetszik a blog alapötlete. nekem is van egy olyan történetem, ami ilyen „barátnő bérlésen” alapul, éppen ezért úgy hiszem, hogy ebből az alapgondolatból sok minden kihozható. Az mondjuk kétségtelen, hogy akad még jó néhány blog hasonló ötlettel, de szerintem kellően izgalmas csavarokkal el lehet kerülni a sablon jelzőket.
2. Melyik a kedvenc szereplőd?
Hm, azt hiszem Blair. Igazság szerint ő az, akit a legjobban megismerhetünk a történet folyamán, ő az akinek kialakítottál egy stílust a történések során. Bár nagyon kevés esetben szimpatizálok a modell főhősnőkkel, akik valami bandataggal járnak, Blair egész szimpatikus ezzel a laza stílusával. Ráadásul az sem utolsó, hogy nem omlott azonnal Luke lábai elé…
3. Eddig is olvastad a történetet, vagy csak a díj miatt kezdted el?
Őszintén szólva még életemben nem jártam a blogodon, szóval ebből adódóan, csak most olvastam el, a díjnak köszönhetően.
4. Hogy tetszik a design?
A fejléced nekem már egy kicsit a túl nagy kategóriába tartozik, viszont az roppantul tetszik, hogy a részeket egy kattintással elérhettem a főoldalról. Összességében tipikusan olyan kinézete van számomra  a blogodnak, ami nem sarkall arra, hogy visító frászban törjek ki, de annyira nem is tesz mély benyomást.
5. Mit gondolsz eddig Blair karakteréről?
Számomra nagyon szimpatikus. Tetszik, hogy nem lett nagyképű a modellkedés világától, tetszik, hogy az elején reálisan állt hozzá a kamu kapcsolathoz, ahogyan az is tetszik, hogy több oldalát is megismerhetjük.  Van egy kicsit csipkelődősebb fele, van egy bulizós és van egy érett is.
6. Melyik a kedvenc részed?
Nekem az a jelenet tetszett legjobban, mikor Luke megdobta banánhéjjal a menedzserét. Tudom, eléggé fura típus vagyok, de valamiért nekem az maradt meg a legjobban.
7. Ha értékelned kellene a blogot 1-10-es skálán, mennyi lenne?
Nem szeretem ezt a 10-es skálát, mert úgy érzem nem lehet igazán jól elkülöníteni rajta a blogokat, de ha mindenképpen pontoznom kell, akkor szerintem egy 7-es.
8. Aaron vagy Luke?
Aaront nagyon utálom, úgyhogy Luke.
9. Mit gondolsz Luke és a banda kapcsolatáról?
Hát, az érződik, hogy nem minden oké közöttük, de igazság szerint annyira titokzatosan mesélsz erről a „Luke kifordulásáról”, hogy kicsit homályos a kép. A sztoriban leginkább nincs is kapcsolatuk, mindössze folyamatosan szurkálódnak, és a srácok azzal traktálják Luke-to, hogy legyen a régi. De egyébként nagyon tetszenek az 5SOS-es fiúk, annak ellenére, hogy nem vagyok rajongó.
10. Mi a véleményed Briana-ról?
Életvidám, hiszékeny lány. Igazából annyira nem tett rám mély benyomást…
11. Min lehetne javítani?
Ami olvasás közben feltűnt, az a rengeteg szóismétlés. Azon szerintem érdemes lenne csiszolni, illetve néha-néha egybeolvadt nagyon Blair és Luke szemszöge. Egy-két helyen, mikor nem írtad ki, hogy épp kinek a fejében vagyunk, csak hosszas gondolkodás árán jöttem rá, hogy mégis a lány, vagy fiú szemszöget olvasom-e.
12. Mi tetszik a történetben?
A könnyedsége, illetve az, hogy itt a két főhős valóban távolságtartó egymással. nem érzem azt a sorok között, hogy már a negyedik fejezet után elkezd a kényszerből szerelem szövődni, ami nálam hatalmas pluszpont. :)

Tegyél fel 12 kérdést a blogoddal kapcsolatban:

1. Ki a kedvenc szereplőd?
2. Ismerted már a blogot, vagy csak a díjnak köszönhetően tévedtél rá az oldalra?
3. Tetszik, hogy a történetet a főszereplő blogján keresztül ismerheted meg?
4. Mit gondolsz a stílusomról/fogalmazásomról?
5. Mit gondolsz Halim karakteréről?
6. Szerinted megfelelő a részek hoszúsága?
7. Mi a véleményed a design-ról?
8. Melyik jelenet volt a kedvenced?
9. Szerinted milyen vég lenne a legjobb?
10. Min kéne javítanom?
11. Olvastál már más történetet is tőlem?
12. Egy egytől tízes skálán mennyire szentségeltél, miközben a díj feltételeinek tettél eleget?

Küldd tovább 12 embernek a díjat!

1.    M. Mircsi - Az álarc mögött
2.    Leah Hope Eastbrook - Álomtól az aranyig
3.    Madison Butler - A gyorsaság az életem
4.    Fruzsi és Lili - Aletha - Az elveszett olimposzi
...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Naomi!

    Nagyon szépen köszönöm a díjat, azonnal ki is töltöm, amint időm engedi. :))

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Nagyon szívesen, száz százalékosan megérdemled! :) Csak nyugodtan, tudom mennyire fárasztó egy ilyen díj minden feltételének eleget tenni :)

      Törlés